برگزاری کارگاه آموزشی بهبود و بهره وری منابع انسانی در صنعت کاشی و سرامیک
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، این دوره به مدت ۸ ساعت در یک روز و به صورت حضوری با هدف آشنایی و همچنین ارتقاء دانش شرکتکنندگان در مباحث عارضه یابی مشکلات بهرهوری منابع انسانی، طرح ریزی و اجرای طرحهای بهبود منابع انسانی در صنعت کاشی و سرامیک، بهبود منابع انسانی در صنعت کاشی و سرامیک و… با ارائه مدرک معتبر برگزار خواهد شد.
علاقهمندان میتوانند جهت ثبت نام با مراجعه به سایت آموزش سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به آدرس http://yze.jde.ir/fa و تکمیل فرم، ثبت نام خود را نهایی نمایند.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر شماره تماس ۳۱۶۲۲۰۰۱-۰۳۵ در اختیار علاقهمندان خواهد بود.


نظر شما :