علم تبلیغات و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی

علم تبلیغات و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی

کارگاه" علم تبلیغات و طراحی کمپین های تبلیغاتی"

 

  1. مدت زمان: ۱۶ ساعت
  2. نحوه برگزاری: کارگاه در دو روز ۸ساعته برگزار می شود
  3. پذیرایی: هردو روز به همراه صرف ناهار و میان وعده
  4. هزینه دوره: ۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان

 

  • معرفی دوره

با ورود به عصر دیجیتال و با گسترش بیزینس‌های آنلاین، روش تبلیغات نیز به طور گسترده‌ای تغییر کرده است، دیگر برای معرفی محصولات یا ترغیب مشتریان به خرید لازم به چاپ های هزار برگه‌ای رنگارنگ و پخش آن در سراسر شهرها نیست.

کمپین‌های تبلیغاتی یکی از شیوه های جدید تبلیغات در بازاریابی دیجیتال است.

اما کمپین تبلیغاتی چیست؟ آیا کمپین‌های تبلیغاتی هزینه‌های بالایی برای اجرا دارند؟ سوددهی و اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی به چه میزان است؟ چگونه یک استراتژی کمپین را طراحی کنیم؟

این روزها واژه کمپین تبلیغاتی برای کمتر مدیر کسب و کاری نا آشنا است. در حال حاضر مفاهیمی از قبیل تبلیغات، ارتباطات، مشتری گرایی، رقابت در کسب و کار و بیش از هر زمان دیگری شنیده می‌شود.

تبلیغات در این میان نقش اساسی و محوری برای مشاغل مختلف دارد. انجام تبلیغات به شیوه موثر باعث افزایش فروش و توسعه کسب و کارها می شود.

با استفاده از روشهای مختلف تبلیغات امکان معرفی محصولات و برندها به مخاطبان بوجود می آید. اجراء کمپین های تبلیغاتی نیز می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای اساسی در بازاریابی موثر مشاغل مورد استفاده قرار بگیرد. در این دوره به بیان نکات مهمی در مورد کمپین تبلیغاتی پرداخته می شود و میزان اثر بخشی آن در معرفی، فروش و برندسازی بررسی خواهد شد.

کمپین های تبلیغاتی با استفاده از ایده ای خلاق و با هدف تاثیرگذاری بروی جامعه هدف طراحی می شوند. این ایده توسط ابزارهای بصری متنوع تولید و با برنامه زمانی مشخص و هماهنگ در رسانه های مختلف منتشر می شود.

کمپین یا پویش تبلیغاتی مجموعه‌ای از اقدامات چند جانبه تبلیغاتی با استفاده از ابزارهای بصری و مدیا های مختلف است. کمپین‌ها با هدف های مختلفی طراحی و اجرا می شوند اما هدف اصلی تاثیرگذاری بر قشر وسیعی از جامعه مخاطب است.

 

  • هدف دوره

راه اندازی یک کمپین از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که میتواند تجارت و تبلیغات شما را از بقیه متمایز کند. البته توجه داشته باشید که داشتن کمپین به معنی شکست دادن تجارت های دیگر نمیباشد، بلکه هدف از این عمل یافتن کاربرانیست که بیشترین سود را برای شما خواهند داشت.با چنین روشی یاد میگیرید چگونه کاربران اینترنتی تجارتتان را شناسایی کرده، خدمات خود را ارائه دهید تا آنها را به مشتریان بلند مدت تبدیل کنید.

امروزه دریافت تعداد بالایی لایک یا بازدید زیاد از آگهی های شما، ضمانتی بر رشد کسب و کار و فروش بیشتر نخواهد بود. چرا که ممکن است، آگهی شما درجایی درج شده باشد که مخاطبین آن بخش به طور کلی علاقه ای به خدمات شما نداشته باشند.

کمپین های تبلیغاتی بهترین راه برای دستیابی به مشتریان، سرنخ ها و کاربران برای کسب و کار شما هستند. کمپین ها می توانند حرکت تغییر دهنده بازی باشند و به شما امکان می دهند خدمات یا محصولات خود را به مخاطبانش معرفی کرده و آگاهی برند خود را ارتقا دهید. فروش و ارتباط بیشتر و موثرتر با مخاطب از دیگر اهداف سازمان‌ها برای اجراء کمپین تبلیغاتی است. از این طریق صاحبان مشاغل و علاقه مندان به این صنعت می‌توانند آگاهی‌های مورد نیاز را به مخاطبان خود ارائه دهند و یا یک برند را در ذهن آن‌ها یادآوری کنند.

  • دستاورد های این دوره

با گذراندن این دوره شما می‌توانید به صورت حرفه‌ای وارد صنعت تبلیغات شوید و در آژانس‌های تبلیغاتی فعالیت کنید.

در پایان این دوره، می‌توانید یک کمپین کامل و جامع را متناسب با رویکرد و اهداف موردنظر خود تدوین کنید و به اجرا درآورید.

 

  • سرفصل های دوره
  • تعریف علم تبلیغات و علم بازاریابی در تئوری و در عمل
  • بهم پیوستگی علم تبلیغات و علم تبلیغات در تجارت مدرن
  • تعریف کمپین تبلیغاتی و کمپین بازاریابی و کمپین های جامع تبلیغاتی و بازاریابی
  • ساختار علمی کمپین های تبلیغاتی از برنامه ریزی تا اجرا
  • تفاوت تبلیغات برند، تبلیغات پرستیژی، تبلیغات اثر بخش و تبلیغات ثمر بخش
  • اصول تبلیغات اثربخش برای بازاریابی و فروش
  • جاذبه های تبلیغاتی در ساخت متریالهای تبلیغاتی
  • کالبد شکافی چند کمپین تبلیغاتی (خدمت-کالا)
  • مزایای تبلیغات در فضای مجازی
  • معایب تبلیغات در فضای مجازی
  • تبلیغات برون گرا
  • تبلیغات درونگرا
  • معرفی انواع کانال های تبلیغاتی در فضای مجازی

(تبلیغات موبایلی، ایمیلی، ppc ،نمایشی،پاپ آپ،اینستاگرامی،بنری و..)

  • اصول تبلیغ نویسی (کپی رایتینگ) در فضای مجازی
  • مفاهیم بنیادی در تبلیغات اینستاگرامی

معرفی نمونه های مناسب در تبلیغات اینستاگرام

 

راه‌های ارتباطی و کسب اطلاعات بیشتر:
☎️: ۰۳۵۳۱۶۲۲۰۰۱

 

  1. نحوه ثبت نام

با مراجعه به سایت آموزش سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد به آدرس http://yze.jde.ir/fa و یا از طریق لینک مستقیم زیر ثبت نام نمایید.